söndag 9 oktober 2011

Nu är det nära!

Jag kan inte riktigt fatta att vi om två dygn sitter på ett flygplan på väg till värmen! Det ska bli så otroligt spännande även om jag, som är alldeles grön när det kommer till resor, känner mig en aning nervös. Tur att det är Marko (tryggheten personifierad) jag ska resa med och ingen annan.


Just nu är allting upp och ner. Marko jobbar och jag sitter här omgiven av resväskor, ryggsäckar och tvätt. Lägenheten ska storstädas, allt ska packas klart, skolarbete ska lämnas in ... Och ikväll är det avslutningsfest på Liseberg. Och ovanpå allt så håller Marko och jag på att greja med en stor och viktig sak, som än så länge är hemligt. Det är mycket nu helt enkelt! Imorgon åker vi ner till Skåne för att slippa SJs ständiga förseningar på resdagen. Nu är det alltså plattan i mattan som gäller. Eller full patte som jag brukar säga ...




Ha det gott allesammans! Nästa gång vi hörs befinner vi oss på Sri Lanka.


/ Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar